Обговорення стрічки продемонструвало, що ми часто не до кінця думаємо про наслідки впливу на навколишнє середовище через надмірне споживання, особливо, коли це стосується нового одягу. Багато хто з глядачів і глядачок навіть не підозрювали скільки ресурсів витрачається на виготовлення джинсів чи футболки. Хочу відзначити, що ми не лише обговорили проблемні питання, підняті в стрічці, а й подумали над тим, що кожен і кожна може зробити, аби зменшити негативний вплив на екологію від людської діяльності. Дехто відзначив, що після перегляду стрічки точно буде менше купувати одягу та почне сортувати сміття, закликатиме це робити і своє оточення.
Вийшло з моди
Вийшло з моди
Ми живемо в еру глобального споживацтва, коли темпи споживання ростуть як на дріжджах. Це не таємниця, що індустрія моди є безперечним лідером у цих перегонах. Тисячі фабрик у країнах третього світу виробляють не лише одяг для великих корпорацій, але й тони токсичних відходів. Дизайнерка Реїт Аус має амбітний план зміни світу. Вона усвідомлює, що єдиний спосіб боротися з індустрією моди – робити це зсередини.
Режисер
Яаак Кільмі
Яаак Кільмі закінчив новостворену кіношколу Педагогічного університету в Таллінні. Він зрежисував численні короткі метри, відзначені нагородами документальні фільми («Мистецтво продажу», «Диско та атомна війна» та ін.) і дві художні стрічки («Зустріч з невідомим» та «Революція свиней»). Він є членом ФІПРЕССІ з 1995 року.
ВИБРАНА ФІЛЬМОГРАФІЯ
Вибране: Краса Батьківщини (2002), Диско та атомна війна (2009), Вже не в моді (2015), Ісус живе в Сибіру (2015)
Режисер
Леннарт Лаберенц
Леннарт Лаберенц – магістр історії, філософії та політичних студій. З 2005 року він працює як незалежний режисер, автор та журналіст. Його документальні фільми та телерепортажі показували німецькі та європейські телеканали, а також міжнародні фестивалі документального кіно. З 2008 року він працює у сфері театру в Європі та Південній Америці.
Вибране: Хрускіт часу – Кристоф Шлінґензіф та його оперне село у Буркіна-Фасо (2012), Вже не в моді (2015).