IMPACT.«Неспокій»: приклад альтернативної дистрибуції

19 жовтня 2019

На прикладі фільму «Неспокій» і супровідної інсталяції «Неспокій VR» Ребекка Ешдаун розповідає про унікальну модель гібридної дистрибуції, про винахідливі шляхи посилення ефективності кампаній для некінотеатральних показів і вихід на цільову аудиторію за допомогою правильно обраного майданчика.

Лабораторія впливу для активістів і документалістів ЗМІНИ ЦЕ! Це три кейс-стаді та кінопокази від компаній, що розробляють стратегіі дистрибуції документальних фільмів ті інтегрують їх у правозахисні кампанії. У межах лабораторії –  Ребекка Ешдаун – директорка кампаній маркетингової і дистрибуторської агенції Together Films, розповідає про модель гібридної дистрибуції. Ребекка спеціалізується на розвитку стратегічних партнерств, аби контент досягав якнайширшої аудиторії, а також керує організацією показів у кінотеатрах та на інших локаціях.