Доступ до колекції відкриється п'ятьма стрічками. Нові фільми можна буде знайти за старим посиланням, або запросити диск, носій та деталі отримання узгоджуватимуться з модератор(к)ами і керівниками особисто.
Кожного року відбірковий оргкомітет, наш програмний відділ, технічний департамент, спеціалісти з субтитрування формують добірку документальних стрічок, завдяки яким у кіноклубах Docudays UA будуть міркувати, дискутувати та дізнаватися про права людини. Експерт(к)и правозахисту готують освітні матеріали – сценарії. До команди спеціалістів, які пишуть сценарії доєднався Олег Охредько, аналітик Центру громадянської просвіти “Альменда”.
Колекція 2019 року вже п’ята колекція, яка розподіляється на дві частини. Перша складається з вісімнадцяти документальних фільмів для DOCU/КЛУБів при школах, вищих навчальних закладів, бібліотеках, громадських організаціях. До другої увійшло шістнадцять стрічок для кіноклубів, створених у колоніях і СІЗО та при навчальних закладах, які готують персонал для колоній. Основною відмінністю цього видання стане більша кількість українських фільмів, а також документальні стрічки відзначені нагородами на багатьох міжнародних фестивалях.
Технічний координатор Ігор Кофман на Тренінгу для модератор(ок)ів мережі кіноклубів Docudays UA «Документальні фільми як інструмент медіапросвіти з прав людини» на фестивалі документального кіно Docudays UA 2018. Фото – Микита Юрєнєв.
Фільми колекції, зокрема, торкаються актуальних тем: посттравматичного синдрому людей, які повертаються з війни, прав жінок, захисту від сексуального та домашнього насильства. Для зручності, на сайті працює конструктор постерів, яким можна користуватися для створення афіш і обкладинок для події в соцмережах.
Мережа кіноклубів Docudays UA застосовує інноваційні освітні методики з використанням документального кіно про права людини та робить їх доступними для педагогів, правозахисників і громадських активістів України. Мета проекту – підвищити рівень правосвідомості та поінформованості громадян України в сфері прав людини за допомогою мови візуального мистецтва.
Чільне фото – Наталка Дяченко.