Юнаки переглянули стрічку, яка вмістила в собі величезний пласт проблем, пов’язаних із правом жінки реалізувати себе. Ключова тема фільму – це право на освіту. Найбільше, чого прагне головна героїня в свої 17 років – навчитися читати і писати, аби не відставати від своєї семирічної дитини.
Стрічка супроводжувалася жвавими дискусіями про права людини на освіту. Учасники спробували провести певні паралелі між сюжетом кінострічки та сьогоденням у нашій державі, а також влаштували дискусію про право на шкільну освіту в інших країнах.
Модератор разом з хлопцями поговорив про важливість отримання повної загальної середньої освіти та виробничої спеціальності для кожного вихованця, про важливість займатися самоосвітою та розширювати свій кругозір. Отже, неосвічені люди зіштовхуються з проблемою самореалізації, не можуть знайти своє місце в суспільстві, найчастіше стають жертвами торгівлі людьми.
Разом виконали вправу з розвитку соціальних та життєвих навичок «Корисне використання часу в ув’язненні» Начальник колонії Олександр Сайко зазначив, що фільм додатково викликав мотивацію до навчання у підлітків в загальноосвітній школі, де є все: кількість місць, навчання відповідно їх віку і розвитку, світлі і просторі класи, різні фахові вчителі - спеціалісти тощо. А приклад юної ліберійки для юнаків засвідчив, що любов до близьких, віра в себе та прагнення до нових знань можуть змінити життя на краще.
Текст – Олена Удовицька.
Фото – з архіву державної установи «Кременчуцька виховна колонія».